| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Sporządzenie sprawozdań

Likwidowana szkoła, przy okazji zamknięcia ksiąg, ma obowiązek sporządzić sprawozdania, przede wszystkim sprawozdanie finansowe, ale również sprawozdania budżetowe oraz inne, których obligatoryjność wynika z odrębnych przepisów (np. sprawozdania GUS).

W przypadku likwidacji jednostka ma obowiązek sporządzić sprawozdania budżetowe w dwojaki sposób: miesięczne oraz roczne (z tym że sporządzone za część roku, do dnia zakończenia działalności szkoły).

W związku z likwidacją szkoły należy sporządzić:

  • sprawozdanie finansowe składające się z bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdania ze zmian w funduszu jednostki,
  • sprawozdania budżetowe Rb-28S (z wydatków), Rb-27S (z dochodów), Rb-Z (ze stanu zobowiązań), Rb-N (ze stanu należności), Rb-ST (ze stanu środków na rachunkach bankowych), sprawozdanie z wykonania wydatków strukturalnych.

Polecamy w INFORRB

W którym kodzie należy wykazać szkolenia bhp dla nauczycieli

Jakie należności powinny być wykazywane w sprawozdaniu Rb-N

Które rodzaje sprawozdań budżetowych należy przekazywać w formie elektronicznej

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYNAGRODZENIA

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

ANGIELSKI DLA KSIĘGOWYCH

Eksperci portalu infor.pl

TAXWISE Michał Zdyb

TAXWISE Michał Zdyb jest nowoczesną kancelarią doradztwa podatkowego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »