| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Sporządzenie sprawozdań

Likwidowana szkoła, przy okazji zamknięcia ksiąg, ma obowiązek sporządzić sprawozdania, przede wszystkim sprawozdanie finansowe, ale również sprawozdania budżetowe oraz inne, których obligatoryjność wynika z odrębnych przepisów (np. sprawozdania GUS).

W przypadku likwidacji jednostka ma obowiązek sporządzić sprawozdania budżetowe w dwojaki sposób: miesięczne oraz roczne (z tym że sporządzone za część roku, do dnia zakończenia działalności szkoły).

W związku z likwidacją szkoły należy sporządzić:

  • sprawozdanie finansowe składające się z bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdania ze zmian w funduszu jednostki,
  • sprawozdania budżetowe Rb-28S (z wydatków), Rb-27S (z dochodów), Rb-Z (ze stanu zobowiązań), Rb-N (ze stanu należności), Rb-ST (ze stanu środków na rachunkach bankowych), sprawozdanie z wykonania wydatków strukturalnych.

Polecamy w INFORRB

W którym kodzie należy wykazać szkolenia bhp dla nauczycieli

Jakie należności powinny być wykazywane w sprawozdaniu Rb-N

Które rodzaje sprawozdań budżetowych należy przekazywać w formie elektronicznej

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYNAGRODZENIA

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

ANGIELSKI DLA KSIĘGOWYCH

Eksperci portalu infor.pl

Kacper Sołoniewicz

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc-budzetowa.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK