| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość budżetowa > ZUS > Ubezpieczenia zdrowotne > Jak dokonuje się wyrejestrowania pracownika z ubezpieczenia zdrowotnego?

Jak dokonuje się wyrejestrowania pracownika z ubezpieczenia zdrowotnego?

Wyrejestrowania z ubezpieczenia zdrowotnego dokonuje się w razie wygaśnięcia tytułu do tego obowiązkowego ubezpieczenia. W tym celu należy wypełnić formularz ZUS ZWUA.


◀ powrót do artykułu

Jak dokonuje się wyrejestrowania pracownika z ubezpieczenia zdrowotnego? / Fot. Fotolia

Narzędzia księgowego

POLECANE

Pracownicy służby zdrowia

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

ANGIELSKI DLA KSIĘGOWYCH

Eksperci portalu infor.pl

Marta Bławicka

Konsultant

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc-budzetowa.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK