| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość budżetowa > Podatki > Podatki i opłaty lokalne > Wysokość opłaty reklamowej w 2018 r.

Wysokość opłaty reklamowej w 2018 r.

Ministerstwo Finansów ustaliło maksymalną stawkę opłaty reklamowej na 2018 r. Należy pamiętać, że opłata składa się z części stałej oraz zmiennej. Część stała ma zryczałtowaną wysokość niezależną od pola powierzchni tablicy reklamowej albo urządzenia reklamowego służącego ekspozycji reklamy. Natomiast część zmienna uzależniona jest od wielkości pola powierzchni tablicy albo urządzenia reklamowego.


◀ powrót do artykułu

Wysokość opłaty reklamowej w 2018 r./ fot. Fotolia

Narzędzia księgowego

POLECANE

Kadry i płace 2019

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

ANGIELSKI DLA KSIĘGOWYCH

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Doradztwa Podatkowego Marcin Pietrusiński

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »