| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość budżetowa > ZUS > Ubezpieczenia społeczne > Zasady oskładkowania umów zlecenia

Zasady oskładkowania umów zlecenia

Umowa zlecenia to umowa cywilnoprawna atrakcyjna pod wieloma względami dla pracodawców. Przedmiotem umowy zlecenia jest fakt wykonywania pracy na rzecz zleceniodawcy. Wynagrodzenie przysługuje nie za rezultat wykonanej pracy ale za działania wykonywane na rzecz zleceniodawcy.


◀ powrót do artykułu

Zasady oskładkowania umów zlecenia. / Fot. Fotolia

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYNAGRODZENIA

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

ANGIELSKI DLA KSIĘGOWYCH

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Piątek

Ekspert ds. Systemów Finansowych w firmie Armony Sp. z o.o.. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowości Finansów i Zarządzania im. Romualda Kudlińskiego. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zdobyte w firmie Sage sp. z o.o. w działach: Testów, Księgowości oraz Wsparcia Technicznego Produktu. Wspiera swą wiedzą konsultantów Armony w obszarze Jednolitego Pliku Kontrolnego i różnic kursowych w systemach Symfonia, Symfonia ERP oraz enova365. Obsługa techniczna modułów: Finanse i Księgowość Mała Księgowość Środki Trwałe Analizy Finansowe.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc-budzetowa.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK