| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość budżetowa > ZUS > Ubezpieczenia społeczne > Zasady oskładkowania umów zlecenia

Zasady oskładkowania umów zlecenia

Umowa zlecenia to umowa cywilnoprawna atrakcyjna pod wieloma względami dla pracodawców. Przedmiotem umowy zlecenia jest fakt wykonywania pracy na rzecz zleceniodawcy. Wynagrodzenie przysługuje nie za rezultat wykonanej pracy ale za działania wykonywane na rzecz zleceniodawcy.


◀ powrót do artykułu

Zasady oskładkowania umów zlecenia. / Fot. Fotolia

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYNAGRODZENIA

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

ANGIELSKI DLA KSIĘGOWYCH

Eksperci portalu infor.pl

Michał Wolny

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »