REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Webinarium: Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce

Subskrybuj nas na Youtube
Webinarium: Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce
Webinarium: Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na bezpłatne webinarium - Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce

Termin: 9 lipca br., w godz. 10:00 - 11:00
Zapisz się -> https://promocje.infor.pl/inforakademia/20200707-klasyfikacja-budzetowa-wydatkow-biezacych/

Spotkanie ma na celu zaprezentowanie najbardziej problematycznych kwestii związanych ze stosowaniem klasyfikacji budżetowej. Uczestnik pozna źródła tych problemów oraz sposoby radzenia sobie z nimi w pracy codziennej działu księgowości. Wiedza w ten sposób uzyskana może być wykorzystana w obronie przed formułowania zarzutów o nieprawidłowym klasyfikowaniu wydatków przez audytorów i kontrolerów.

Prawidłowość stosowania klasyfikacji budżetowej jest niezbędna dla zachowania wiarygodności sprawozdań budżetowych, a wiarygodność ta jest między innymi cechą skutecznie funkcjonującej kontroli zarządczej i wymagana przepisami art. 68 ustawy o finansach publicznych.

Program webinarium:

1. Treść ekonomiczna wydatku a forma jego poniesienia - czym się kierować? Zasada ogólna na tle przykładów praktycznych, w tym:
a) wydatki na naprawy i remonty - faktury jedno i wielopozycyjne,
b) różnice w ewidencji.
2. Przepisy prawa materialnego jako podstawa klasyfikowania wydatków - problemy praktyce.
3. Czym się kierować w przypadku rozbieżności pomiędzy umową a fakturą?
w tym: skuteczność procedur kontroli wewnętrznej a rzetelność ewidencji rachunkowej jednostki.
4. Wydatki na zakup pieczątek (zakup na zamówienie). Zasady klasyfikowania a wyjaśnienia organów kontroli i nadzoru.
5. Sprzeczne interpretacje w zakresie stosowania klasyfikacji budżetowej - jak sobie z tym radzić w codziennej pracy?
6. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

REKLAMA

Zapisz się -> https://promocje.infor.pl/inforakademia/20200707-klasyfikacja-budzetowa-wydatkow-biezacych/

Prowadzący:
Ireneusz Rosiek
Doktor nauk ekonomicznych, specjalista w zakresie zarządzania publicznego, kontroli zarządczej i rachunkowości budżetowej. Doświadczony główny księgowy jednostek sektora finansów publicznych, szkoleniowiec i wykładowca akademicki

Korzyści dla uczestników webinarium:
Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych. Wśród ostatnio dodanych materiałów są m.in.: Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, JPK_VAT w nowej formie, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020.

Dostęp do Platformy WWW.INFORAKADEMIA.PL już od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej SKORZYSTAJ ->

REKLAMA

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 9 lipca 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zapisz się -> https://promocje.infor.pl/inforakademia/20200707-klasyfikacja-budzetowa-wydatkow-biezacych/

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, Infor.pl

Zapisz się na newsletter
Jak dysponowane są finanse publiczne? Bądź na czasie z najnowszymi przepisami, najlepszymi praktykami oraz wskazówkami dotyczącymi księgowości budżetowej – zapisz się na newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość budżetowa
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Likwidacja szkół a prawo nauczycieli do odprawy

Nadchodzi niż demograficzny, a wraz z nim problemy w systemie edukacji. Wiele placówek nie będzie mogło w przyszłym roku szkolnym kontynuować działalności, a inne będą musiały ograniczyć jej rozmiary. To oczywiście bezpośrednio wpłynie na sytuację nauczycieli.

Pilotaż skróconego czasu pracy 2025. Można uzyskać do 1 mln zł wsparcia na wdrożenie w organizacji [Nabór wniosków od 14 sierpnia 2025]

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłosiło zasady udziału w pilotażu skróconego czasu pracy. Nabór wniosków rozpocznie się 14 sierpnia 2025 roku. Pracodawcy mogą uzyskać do 1 mln zł wsparcia.

Dzień Ojca 2025: Coraz więcej ojców korzysta z urlopów rodzicielskich i ojcowskich

Z okazji Dnia Ojca ( 23 czerwca) przypominamy, że tata – podobnie jak mama – ma prawo do urlopu po narodzinach dziecka. Ojcowie coraz chętniej korzystają z przysługujących im świadczeń: urlopu ojcowskiego, macierzyńskiego (po 14 tygodniach) i rodzicielskiego. Komu i kiedy przysługuje zasiłek? Ile trwa urlop?

ZUS otwarty 20 czerwca 2025 r. – placówki i infolinia czynne do godz. 15:00

Choć 20 czerwca wiele osób planuje urlop po czwartkowym święcie Bożego Ciała, Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie zmienia trybu pracy. Tego dnia wszystkie placówki ZUS będą funkcjonować normalnie – jak w każdy roboczy piątek. Infolinia będzie działać krócej, gdyż do godz. 15:00.

REKLAMA

Renta wdowia 2025: terminy wypłat, kiedy decyzja o przyznaniu lub odmowie. Kluczowa data to 1 lipca 2025 r.

Już 1 lipca 2025 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpocznie wysyłkę decyzji w sprawie przyznania lub odmowy renty wdowiej. Jest to kluczowa data, gdyż część uprawnionych otrzyma wtedy świadczenie. Jak poinformował na swojej stronie internetowej ZUS pozostałe terminy wypłaty renty wdowiej to: 6-go, 10-go, 15-go, 20-go i 25-go dnia miesiąca.

Zmiana terminu wypłaty ekwiwalentu za urlop [PROJEKT MRPiPS z 10 czerwca 2025]

W środę, 11 czerwca 2025 r. do uzgodnień, konsultacji publicznych i opiniowania trafił projekt ustawy o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Projekt zakłada m.in. zmianę przepisów dotyczących wypłaty ekwiwalenty za urlop.

Podwyżki pracowników samorządowych z wyrównaniem od 1 marca 2025 r. Rozporządzenie w Dzienniku Ustaw [STAWKI]

30 maja 2025 r. w Dzienniku Ustaw RP zostało opublikowane rozporządzenie podwyższające kwoty minimalnego miesięcznego poziomu wynagrodzenia zasadniczego pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Rozporządzenie koryguje także katalog stanowisk.

Umowa o pracę w celu przygotowania zawodowego. Co powinna zawierać?

Kodeks pracy reguluje m.in. kwestie dotyczące zatrudniania pracowników młodocianych. Młodocianym jest osoba, która ukończyła 15 lat, ale ma poniższej 18 lat. Co powinna zawierać umowa w celu przygotowania zawodowego?

REKLAMA

ZFŚS: Do 31 maja 2025 r. pracodawcy muszą przekazać 75% odpisu – co warto wiedzieć?

Do 31 maja 2025 r. pracodawcy mają czas na przekazanie 75 proc. odpisu na na rachunek bankowy Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Kto ma obowiązek tworzenia ZFŚS? Jak nalicza się odpisy podstawowe?

Szczególne przypadki odwołania dyrektora szkoły w trakcie roku szkolnego

Odwołanie dyrektora placówki bez wypowiedzenia w trakcie roku szkolnego możliwe jest tylko w sytuacjach wyjątkowych i nagłych, które mogą zdestabilizować jej funkcjonowanie. W takim przypadku reakcja organu prowadzącego szkołę musi być natychmiastowa.

REKLAMA