reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Sporządzenie sprawozdań

Likwidowana szkoła, przy okazji zamknięcia ksiąg, ma obowiązek sporządzić sprawozdania, przede wszystkim sprawozdanie finansowe, ale również sprawozdania budżetowe oraz inne, których obligatoryjność wynika z odrębnych przepisów (np. sprawozdania GUS).

W przypadku likwidacji jednostka ma obowiązek sporządzić sprawozdania budżetowe w dwojaki sposób: miesięczne oraz roczne (z tym że sporządzone za część roku, do dnia zakończenia działalności szkoły).

W związku z likwidacją szkoły należy sporządzić:

  • sprawozdanie finansowe składające się z bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdania ze zmian w funduszu jednostki,
  • sprawozdania budżetowe Rb-28S (z wydatków), Rb-27S (z dochodów), Rb-Z (ze stanu zobowiązań), Rb-N (ze stanu należności), Rb-ST (ze stanu środków na rachunkach bankowych), sprawozdanie z wykonania wydatków strukturalnych.

Polecamy w INFORRB

W którym kodzie należy wykazać szkolenia bhp dla nauczycieli

Jakie należności powinny być wykazywane w sprawozdaniu Rb-N

Które rodzaje sprawozdań budżetowych należy przekazywać w formie elektronicznej

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Kadry i płace 2020

reklama

Ostatnio na forum

reklama

URLOPY

reklama

Eksperci portalu infor.pl

MDDP Outsourcing

Nowoczesny outsourcing księgowości, kadr i płac

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama