Sporządzenie sprawozdań
REKLAMA
REKLAMA
W przypadku likwidacji jednostka ma obowiązek sporządzić sprawozdania budżetowe w dwojaki sposób: miesięczne oraz roczne (z tym że sporządzone za część roku, do dnia zakończenia działalności szkoły).
REKLAMA
W związku z likwidacją szkoły należy sporządzić:
- sprawozdanie finansowe składające się z bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdania ze zmian w funduszu jednostki,
- sprawozdania budżetowe Rb-28S (z wydatków), Rb-27S (z dochodów), Rb-Z (ze stanu zobowiązań), Rb-N (ze stanu należności), Rb-ST (ze stanu środków na rachunkach bankowych), sprawozdanie z wykonania wydatków strukturalnych.
W którym kodzie należy wykazać szkolenia bhp dla nauczycieli
Jakie należności powinny być wykazywane w sprawozdaniu Rb-N
Które rodzaje sprawozdań budżetowych należy przekazywać w formie elektronicznej
REKLAMA
REKLAMA