| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość budżetowa > Wiadomości > Czy głównej księgowej zatrudnionej w dwóch jednostkach należy prowadzić ewidencję czasu pracy

Czy głównej księgowej zatrudnionej w dwóch jednostkach należy prowadzić ewidencję czasu pracy

Główna księgowa zatrudniona jest w dwóch jednostkach samorządu terytorialnego na 1/2 etatu w każdej. Ścisłe kontrolowanie pracy w poszczególnych zakładach jest praktycznie niemożliwe i nierówne w poszczególnych dniach pracy. Czy w związku ze zmianami przepisów w zakresie prowadzenia ewidencji czasu pracy jej pracodawcy mają obowiązek prowadzenia ewidencji?

Odpowiedź: Nadal obowiązujący i niezmieniony w swojej treści art. 149 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (dalej: k.p.) wyłącza obowiązek ewidencjonowania godzin pracy m.in. pracowników zarządzających zakładem pracy w imieniu pracodawcy. Regulację tę należy odnosić obecnie do całego zakresu informacji o godzinach pracy, a więc nie tylko do liczby godzin, ale również do przedziałów czasowych, w których praca była wykonywana.

Przeczytaj w INFORLEX.PL Administracja cały artykuł:

Czy głównej księgowej zatrudnionej w dwóch jednostkach należy prowadzić ewidencję czasu pracy

Przeczytaj uzasadnienie odpowiedzi.

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR LEX Administracja

Zdjęcia

Czy głównej księgowej zatrudnionej w dwóch jednostkach należy prowadzić ewidencję czasu pracy./ fot. Shutterstock
Czy głównej księgowej zatrudnionej w dwóch jednostkach należy prowadzić ewidencję czasu pracy./ fot. Shutterstock

INFORLEX Administracja425.00 zł

Narzędzia księgowego

POLECANE

Kadry i płace 2019

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

ANGIELSKI DLA KSIĘGOWYCH

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Radcowska Mariusz Boruch

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »