REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty on-line z Rachunkowością Budżetową - Inwentaryzacja w oświacie

Subskrybuj nas na Youtube
Warsztaty on-line z Rachunkowością Budżetową - Inwentaryzacja w oświacie
Warsztaty on-line z Rachunkowością Budżetową - Inwentaryzacja w oświacie

REKLAMA

REKLAMA

12 listopada zapraszamy wszystkich pracowników działów księgowości w jednostkach oświatowych i CUW-ach na praktyczne warsztaty „Inwentaryzacja w oświacie”. Szkolenie składać się będzie z 3 części. JUŻ DZIŚ prześlij swoje pytania lub wątpliwości, które chciałbyś, aby Ekspert omówił podczas warsztatów. Dla wszystkich uczestników szkolenia przygotowano atrakcyjny PREZENT + certyfikat gwarantowany.

TERMIN webinarium: Już w najbliższy czwartek, 12 listopada 2020, godz.: 10:00 - 12:00

REKLAMA

Zapisz się -> https://sklep.infor.pl/warsztaty-inwentaryzacja-w-oswiacie.html

Już dziś zapraszamy do zadawania pytań, na które chcieliby Państwo usłyszeć odpowiedź podczas warsztatów.

Pytania prosimy przesyłać na adres rb@infor.pl w tytule maila podając: INWENTARYZACJA W OŚWIACIE lub za pośrednictwem fanpage’a Rachunkowości Budżetowej www.facebook.com/rbinforpl

Warsztaty „INWENTARYZACJA W OŚWIACIE” z udziałem Magdaleny Grotkiewicz, Redaktor naczelnej „Rachunkowości Budżetowej”, składać się będą z trzech części.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Część 1

60-minutowe webinarium „Inwentaryzacja w oświacie”

Program:

  • Inwentaryzacja w jednostce - dlaczego to takie ważne
  • Podstawy przeprowadzenia inwentaryzacji - kilka słów wstępu
  • Częstotliwość i terminy przeprowadzenia inwentaryzacji - o czym każdy wiedzieć powinien
  • Kolejne etapy działań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji
  • Kto odpowiada za inwentaryzację - dyrektor szkoły czy kierownik CUW
  • Czy można zmusić nauczyciela do udziału w zespole spisowym
  • Jak inwentaryzować sprzęt przekazany uczniom w ramach programu "Zdalna Szkoła"
  • Czym można zastąpić spis z natury w dobie COVID-19
  • Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie inwentaryzacji w praktyce
  • Jak sprawdzić czy komisja dokonała inwentaryzacji rzetelnie i we właściwy sposób
  • Odpowiedź na pytania uczestników webinarium (ok. 10 min.)

Część 2

15-minutowe wideo prezentujące Narzędzia 4.0 dla budżetu

Część 3

45-minutowe spotkanie wideo na żywo, z udziałem Magdaleny Grotkiewicz, Redaktor naczelnej „Rachunkowości Budżetowej”. Możliwość rozmowy na temat najbardziej problematycznych kwestii i zagadnień związanych z inwentaryzacją w jednostkach oświatowych. Ta część spotkania nie jest objęta nagrywaniem. Liczymy na to, że dzięki temu, będą Państwo czuli się swobodnie w swoich wypowiedziach.

Po warsztatach, każdy z uczestników otrzyma:

1. Retransmisję webinarium „Inwentaryzacja w oświacie” (materiał wideo dostępny bezterminowo),

2. Wideo prezentujące Narzędzia 4.0 dla budżetu (materiał dostępny bezterminowo)

3. Merytoryczną prezentację szkoleniową w oparciu o konkretne przykłady i rozwiązania, przygotowaną przez Magdalenę Grotkiewicz, Redaktor naczelną „Rachunkowości Budżetowej” (plik pdf)

4. Certyfikat potwierdzający udział w warsztatach

5. PREZENT: Kupon rabatowy - 20 % na kolejne zakupy na sklep.infor.pl

Prowadząca:

Magdalena Grotkiewicz

REKLAMA

Autorka licznych publikacji, doświadczona wykładowczyni i szkoleniowiec. Specjalizuje się w zagadnieniach z dziedziny finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej. Redaktor naczelna "Rachunkowości Budżetowej". Absolwentka Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych w zakresie: rachunkowości, prawa Unii Europejskiej i prawa pracy.

Retransmisja szkolenia (część 1) wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Nowy JPK_VAT i kody GTU, Klasyfikacja budżetowa wydatków majątkowych, Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej -> https://sklep.infor.pl/inforakademia---6-modulow-w-cenie-jednego.html

Szczegóły organizacyjne:

Warsztaty odbędą się 12 listopada 2020 r. w godz. 10.00 - 12.00. Będą złożone z trzech części. Warsztaty są przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią przedstawioną powyżej ofertę, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu linki, pod którym odbędzie się transmisja webinarium oraz spotkanie wideo. Ponowne przypomnienie mailowe przyjdzie na ok. 30 min. przed startem warsztatów.

W trakcie trwania szkolenia jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem spotkania i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Organizatorzy warsztatów: Rachunkowość Budżetowa i INFORAKADEMIA

Partnerzy warsztatów: Dziennik Gazeta Prawna, INFORLEX, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

Zapisz się -> https://sklep.infor.pl/warsztaty-inwentaryzacja-w-oswiacie.html

Zapisz się na newsletter
Jak dysponowane są finanse publiczne? Bądź na czasie z najnowszymi przepisami, najlepszymi praktykami oraz wskazówkami dotyczącymi księgowości budżetowej – zapisz się na newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość budżetowa
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Przedsiębiorcy nie będą mieli obowiązku archiwizacji zgłoszeń do ubezpieczeń [Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy]

15 lipca 2025 roku, Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znany jako UDER42. Nowe przepisy znoszą obowiązek przechowywania papierowych zgłoszeń do ZUS, co ma odciążyć ponad 2,3 mln płatników składek.

IOD w wykazie stanowisk urzędniczych służby cywilnej?

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych po raz kolejny zaapelował o wyodrębnienie stanowiska Inspektora Ochrony Danych w wykazie stanowisk urzędniczych w służbie cywilnej. PUODO podkreśla, iż jest to kluczowe dla należytego wykonywania tej funkcji.

Ważne terminy w sprawozdawczości JST [III kwartał 2025]

Już w lipcu jednostki samorządowe czeka sporo obowiązków. Jakie sprawozdania trzeba złożyć? Jakie są najważniejsze terminy? Oto wykaz!

Czy zmiana normy dobowej pracownika wpływa na wymiar urlopu? [Przykład]

W trakcie roku kalendarzowego może zmienić się dobowa norma czasu pracy. Często dotyczy to pracowników, przedkładających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

REKLAMA

Kto w 2025 r. ma prawo do dodatkowego urlopu wypoczynkowego? [LISTA]

Standardowo pracownicy mogą skorzystać z puli 20 albo 26 dni urlopu w ciągu roku. Niektórym przysługuje urlop w dłuższym wymiarze. Co to za grupy? Na jakich zasadach przysługuje dodatkowy urlop w 2025 r.? Czy będą kolejne przywileje?

Klasyfikacja budżetowa. Sporo zmian w 2025 i 2026 r. [PROJEKT]

Do uzgodnień i opiniowania został przekazany projekt nowelizacji rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. Nowe przepisy mają na celu dostosowanie istniejących podziałek do ostatnich zmian prawnych.

Czy świadczenie urlopowe przysługuje pracownikom administracji i obsługi szkoły?

Świadczenie urlopowe przysługuje pracownikom zatrudnionym w szkole jako nauczyciele, wychowawcy i inni pracownicy pedagogiczni zatrudnieni w szkole publicznej. Co z pracownikami, niebędącymi pracownikami szkoły?

Nowe limity temperatur w pracy od 2027 roku. Co zmieni projekt rozporządzenia MRPiPS?

Od 1 stycznia 2027 r. pracodawców czekają nowe obowiązki w związku z temperaturą w miejscu pracy. Projekt rozporządzenia MRPiPS przewiduje wprowadzenie maksymalnych limitów temperatur zarówno w pomieszczeniach, jak i przy pracach na otwartej przestrzeni.

REKLAMA

Likwidacja szkół a prawo nauczycieli do odprawy

Nadchodzi niż demograficzny, a wraz z nim problemy w systemie edukacji. Wiele placówek nie będzie mogło w przyszłym roku szkolnym kontynuować działalności, a inne będą musiały ograniczyć jej rozmiary. To oczywiście bezpośrednio wpłynie na sytuację nauczycieli.

Pilotaż skróconego czasu pracy 2025. Można uzyskać do 1 mln zł wsparcia na wdrożenie w organizacji [Nabór wniosków od 14 sierpnia 2025]

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłosiło zasady udziału w pilotażu skróconego czasu pracy. Nabór wniosków rozpocznie się 14 sierpnia 2025 roku. Pracodawcy mogą uzyskać do 1 mln zł wsparcia.

REKLAMA