reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość budżetowa > Wiadomości > Rozliczenie dyżuru telefonicznego pracownika pomocy społecznej w okresie pandemii

Rozliczenie dyżuru telefonicznego pracownika pomocy społecznej w okresie pandemii

Jak należy rozliczać domowe dyżury telefoniczne pracowników ośrodka pomocy społecznej, jeśli nie w każde dni przyjmują telefony?

Pytanie: Jak należy rozliczać domowe dyżury telefoniczne pracowników ośrodka pomocy społecznej, jeśli nie w każde dni przyjmują telefony?

Odpowiedź: Rozliczenie pełnionego w miejscu zamieszkania dyżuru pracownika pomocy społecznej jest uzależnione od tego, czy w trakcie tego dyżuru świadczył on pracę polegającą na udzielaniu konsultacji telefonicznych, przyjmowaniu zgłoszeń itp. Jeżeli pracownik w danym dniu nie będzie przyjmował telefonów, to w takim przypadku nie będzie przysługiwał mu czas wolny. Gdyby jednak pracownik podczas dyżuru świadczył pracę (odbierał połączenia telefoniczne), to w takim przypadku przysługiwać mu będzie czas wolny lub wynagrodzenie.

Przeczytaj w INFORLEX.PL Administracja cały artykuł: Rozliczenie dyżuru telefonicznego pracownika pomocy społecznej w okresie pandemii

Zapoznaj się z uzasadnieniem odpowiedzi.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Kadry i płace 2021

reklama

Ostatnio na forum

reklama

URLOPY

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Deloitte

Audyt, konsulting, zarządzanie ryzykiem, doradztwo finansowe, podatkowe i prawne

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama